مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 15:452021-01-20اقتصادي

پیشرفت قابل توجه پروژه های مسکن ملی در همدان


مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان ازاحداث 120 واحد مسکن ملی در استان خبرداد و گفت: 1000 واحد مسکن در قالب طرح اقدام ملی مسکن توسط بنیاد مسکن در استان همدان احداث خواهد شد.

- حسن ظفری عصر چهارشنبه یکم بهمن ماه در حاشیه بازدید از پروژه مسکن ملی شهرک بهشتی همدان در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: پروژه های اقدام ملی مسکن در استان همدان از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار است که بخش عمده سفت کاری به اتمام رسیده و امیدواریم با همین آهنگ بتوانیم کار را تا پایان نازک کاری برسانیم.

وی با بیان اینکه در مجموع 200 واحد مسکونی در شهرک بهشتی در حال احداث است، تصریح کرد: یک مجموعه 80 واحدی در اقلب مسکن حمایتی و یک مجموعه 120 واحدی مسکن ملی توسط بنیاد مسکن در حال احداث است.

وی افزود: در حال حاضر براساس آورده متقاضیان و ثبت نام های اولیه، برنامه ریزی اولیه 1000 واحد مسکونی انجام شده و تخصیص پروژه صورت گرفته است امیدواریم با مساعد شدن شرایط آب و هوایی بتوانیم این پروژه ها را در استان عملیاتی کنیم.

ظفری با اشاره به اینکه یک تفاوت عمده بین مسکن ملی و مسکن مهر وجود دارد، بیان کرد: تفاوت اصلی و اساسی مسکن ملی با مسکن مهر در این است که در طرح اقدام ملی مسکن، نقاطی انتخاب شده که زیرساختهای اصلی و اساسی وجود دارد به طوریکه مسکن ملی بخش کوچکی از یک محله است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت قابل توجه پروژه های مسکن ملی در همدان

پیشرفت قابل توجه پروژه های مسکن ملی در همدان