مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 15:402021-01-20سياسي

واگذاری مدیریت ها به جوانان انقلابی از والاترین معروف هاست


دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: همانند سال های اول انقلاب باید مسئولیت ها و مدیریت ها به جوانان انقلابی و متعهد واگذار شود و این امر یک معروف بزرگ است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود الله مرادی روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقه فرهنگی مکتب حاج قاسم در سنندج اظهار کرد: یکی از معروفات ما در جامعه استقرار امنیت در جامعه است و شهدا با نثار جان خویش امنیت پایدار را برای ما ارمغان آورده اند.

وی افزود: در این راستا ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کردستان اقدام به برگزاری مسابقه فرهنگی با عنوان مکتب حاج قاسم نمود که خوشبختانه با استقبال گسترده مردم مواجه شد.

دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کردستان اعلام کرد: در مجموع هفت هزار و 850 نفر در این مسابقه فرهنگی شرکت کردند که 700 نفر آنها افراد خارج از استان بودند.

الله مرادی افزود: امروز به صورت نمادین برندگان شهرستان سنندج به صورت حضوری تجلیل می شوند.

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: یکی از اهداف بسیار مهمی که به دنبال آن هستیم ترویج معروفاتی است که در سطح جامعه باید شکل گیرد و یکی از این معروفات تقویت فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی و توجه به نقش جوانان در برقراری امنیت و ترویج مبانی اخلاقی و امور نیکوست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری مدیریت ها به جوانان انقلابی از والاترین معروف هاست

واگذاری مدیریت ها به جوانان انقلابی از والاترین معروف هاست