مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 15:252021-01-20پزشكي

سرعت ابتلاء به کرونا در خوزستان با طرح شهید سلیمانی کاهش یافت


روند شیوع بیماری کرونا در این استان با اجرای طرح شهید سلیمانی و به دلیل اقدامات صورت گرفته، کاهش چشمگیری داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، غلامرضا شریعتی عصر امروز چهارشنبه اظهار کرد: امروز دو جلسه با محوریت مبحث سلامت برگزار شد.

وی گفت: در شورای سلامت استان مسائل مرتبط با حوزه سلامت اعم از بیماری های غیر واگیر، مرگ ومیرهای زودرس و شهرهایی را که بیشترین متوسط مرگ ومیرهای زودرس ناشی از بیماری های قلبی- عروقی، دیابت و تصادفات داشتند، مورد بررسی قرار گرفتند و بنا شد تا با بررسی کامل و متناسب با شرایط روز، این مباحث تحت کنترل قرار گیرند.

استاندار خوزستان گفت: در موضوع خودکشی که به عنوان یک آسیب اجتماعی شناخته می شود و می تواند در حوزه سلامت قرار گیرد، مقرر شده است که روند رو به کاهشی را که در سال های اخیر با بررسی نظرات متخصصان و کارشناسان اخذ شد، ادامه یابد و در صورت نیاز و با توجه به شرایط جدید جامعه، مداخله بیشتری در این زمینه انجام شود.

شریعتی در ادامه به موضوع آب و فاضلاب روستایی و مشکلاتی که در این زمینه در روستاهای شهرستان شوش وجود دارد، اشاره کرد و گفت: مقرر شد که تا پایان سال روستاهای شهرستان شوش ازجمله مسیر خلیفه حیدر که جز دغدغه اصلی محسوب می شود، با تصمیماتی که در این زمینه گرفته شد، به سامان برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت ابتلاء به کرونا در خوزستان با طرح شهید سلیمانی کاهش یافت

سرعت ابتلاء به کرونا در خوزستان با طرح شهید سلیمانی کاهش یافت