مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 15:152021-01-20اقتصادي

ضرورت تغییر نگرش از مدیریت منابع محور به بهره وری محور


معاون برنامه ریزی، آموزش و شبکه بهره وری سازمان ملی بهره وری، تغییر نگرش مدیران از مدیریت منابع محور به مدیریت بهره وری محور را خواستار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهروز محمودی که امروز از طریق ویدئوکنفرانس در نشست راهبردی توسعه مدیریت استان در سالن کرامت استانداری سخن می گفت با اشاره به تعریف و مفهوم بهره وری خاطر نشان کرد: اصلاح قوانین، مقررات و سیاست ها، اصلاح ساختارها، اصلاح فرآیندها، توسعه سرمایه انسانی، مولّدسازی دارایی ها، توسعه استفاده از فناوری های نوین و افزایش شفافیت و پاسخگویی را از شاخصه های مهم در تعریف مفهوم بهره وری است.

وی اذعان کرد: البته بهره وری موضوعی عام و گسترده است و بر اساس برنامه جامع بهره وری کشور، برنامه نهم از برنامه جامع اصلاح نظام اداری و همچنین اسناد بالادستی مانند برنامه ششم توسعه دنبال می شود.

معاون برنامه ریزی، آموزش و شبکه بهره وری سازمان ملی بهره وری سپس تغییر نگرش مدیران از مدیریت منابع محور به بهره وری محور را از ضرورت های ارتقای بهره وری خواند و بیان داشت: اجرا و استقرار نظام بودجه ریزی عملیاتی، تقویت ساختار راهبری بهره وری بین و در دستگاه های اجرایی و در عین حال بهره وری بالاتر به عنوان هدف راهبردی دولت از دیگر لوازم ضروری در این راستاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تغییر نگرش از مدیریت منابع محور به بهره وری محور

ضرورت تغییر نگرش از مدیریت منابع محور به بهره وری محور