مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 15:152021-01-20سياسي

مدارس کرمانشاه در تب و تاب برگزاری جشن های انقلاب در بستر شبکه شاد


معاون پرورشی، فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از برنامه ریزی مدارس استان برای برگزاری جشن های انقلاب در بستر شبکه آموزش دانش آموزی(شاد) خبر داد.

- مدارس کرمانشاه در تب و تاب برگزاری جشن های انقلاب در بستر شبکه "شاد" ایسنا/کرمانشاه معاون پرورشی، فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از برنامه ریزی مدارس استان برای برگزاری جشن های انقلاب در بستر شبکه آموزش دانش آموزی(شاد) خبر داد.

سید مجتبی موسوی امروز(یکم بهمن) در نشست کارگروه فرهنگیان و دانش آموزی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر در بستر فضای مجازی، اظهار کرد: ویژه برنامه های گرامیداشت دهه فجر امسال، نه فقط کمرنگ تر از سنوات گذشته برگزار نمی شود، بلکه بگونه ای برنامه ریزی شده تا این ویژه برنامه ها در بستر شبکه شاد با شور و حرارت بیشتری برگزار شود.

معاون پرورشی، فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: مقدمات کار فراهم شده تا با بهره گیری از ظرفیت های فضای مجازی در مورد اهداف و آرمان های انقلاب، به ویژه در بین نسل جوان که سالهای قبل از انقلاب را درک نکرده اند، روشنگری ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس کرمانشاه در تب و تاب برگزاری جشن های انقلاب در بستر شبکه شاد

مدارس کرمانشاه در تب و تاب برگزاری جشن های انقلاب در بستر شبکه شاد