مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 15:152021-01-20سياسي

رونق تولید لازمه نظام اقتصادی کشور است


معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: نظام اقتصادی ما ضد تولید است در حالی که مردم برای تأمین نیازهای خود به رونق تولید نیاز دارند در این راستا باید تمام زنجیرهای پای تولید را برداریم.

- ایسنا/کردستان معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: نظام اقتصادی ما ضد تولید است در حالی که مردم برای تأمین نیازهای خود به رونق تولید نیاز دارند در این راستا باید تمام زنجیرهای پای تولید را برداریم.

حجت الله عبدالملکی، معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور امروز (1بهمن) در نشست انعقاد تفاهم نامه سازمان بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار کرد: انعقاد این تفاهم نامه یک قطعه کوچک از پازل کلی انقلاب اقتصادی اسلامی است، انقلابی که فاز اول آن در سال 1357 در قالب انقلاب سیاسی اسلامی تمام عیار شکل گرفت.

وی افزود: اعتلای کلمه لا اله اله الله و پیروی از ولایت فقیه از پشتوانه های دینی انقلاب اسلامی بوده است که این دو باعث احیای دین اسلام و رونق گرفتن تمام مراکز اسلامی و حوزه های علمیه در کشور شد.

معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک زمین بازی جدید برای فعالیت و تحرک انسان و بشر ایجاد کرد، بیان کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی شاهد تغییر و تحولات بسیاری در حوزه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق تولید لازمه نظام اقتصادی کشور است

رونق تولید لازمه نظام اقتصادی کشور است