مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 15:052021-01-20فرهنگي

اولین پردیس سینمایی خوزستان به زودی افتتاح می شود


اولین پردیس سینمایی خوزستان افتتاح می شود و سینماهای حوزه هنری باید مرکز فرهنگ سازی، هنردوستان و محلی برای نمایش، - نقد و بررسی آثار هنری باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد شهباز گهرویی ظهر امروز چهارشنبه ضمن دیدار با مدیر مؤسسه تبلیغاتی بهمن سبز خوزستان و بازدید از روند بازسازی سینما اکسین و بهمن اهواز، اظهار کرد: پیش بینی می شود که اولین پردیس سینمایی استان خوزستان تا عید نوروز 1400 افتتاح شود.

رییس حوزه هنری خوزستان تصریح کرد: سینماهای حوزه هنری باید به مرکز فرهنگ سازی، پاتوق هنرمندان، هنردوستان و محلی برای نمایش، نقد و بررسی آثار هنری تبدیل شوند.

وی افزود: با توجه به کمبود محل تمرین و اجرای تئاتر، گالری ها، نمایشگاه های هنری و… در اهواز، تصمیم به احداث سالن های هنری و چند منظوره با ظرفیت و امکانات بالا گرفته شد.

شهباز با بیان اینکه در بازسازی سینما اکسین اهواز علاوه بر سالن اصلی سینما، چهار سالن جدید دیگر نیز اضافه شده است، بیان کرد: این سالن ها برای رفاه حال مردم و علاقه مندان به فرهنگ و هنر و همچنین پاسخگویی به سلیقه های مختلف همزمان به این سینماها اضافه شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به شرایط جدیدی که ویروس کرونا ایجاد کرده است باید با همکاری هنرمندان و رعایت پروتکل های بهداشتی بتوانیم شاهد رونق دوباره سینماهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین پردیس سینمایی خوزستان به زودی افتتاح می شود

اولین پردیس سینمایی خوزستان به زودی افتتاح می شود