مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 15:002021-01-20پزشكي

حرکت شهدای سلامت در امتداد مسیر شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم است


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: شهدا در اوج آگاهی جان خود را فدای آینده کشور می کنند و این اتفاق چه در دفاع مقدس، دفاع از حرم و دفاع از سلامت مردم با یک مفهوم رخ می دهد و ما امروز داغدار شهدای سلامت هستیم که در اوج سختی پا در عرصه نجات سلامتی مردم گذاشتند.

- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: شهدا در اوج آگاهی جان خود را فدای آینده کشور می کنند و این اتفاق چه در دفاع مقدس، دفاع از حرم و دفاع از سلامت مردم با یک مفهوم رخ می دهد و ما امروز داغدار شهدای سلامت هستیم که در اوج سختی پا در عرصه نجات سلامتی مردم گذاشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعید نمکی روز چهارشنبه اول دی ماه در افتتاحیه همایش سراسری مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با بیان اینکه شیعیان نگاه ویژه ای به شهدا دارند گفت: البته عالم گیری نام شهید برای تمام اندیشه ها است و ماندگاری و جاودانگی شهدا بر جان تمام انسان ها تأثیر می گذارد.

وی ادامه داد: خدمت گزاری خانواده های شهدا در واقع خدمتگزاری اولیا و انبیای الهی است.

خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران عبادت است، زیرا تا زمانی که دعای یک مادر شهید و جانباز هست این کشور سرافراز خواهد بود و نگهداری از این گنجینه های بزرگ ایثار، افتخار بسیار بزرگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت شهدای سلامت در امتداد مسیر شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم است

حرکت شهدای سلامت در امتداد مسیر شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم است