مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 14:502021-01-20اقتصادي

یک خبر مهم برای استخراج کنندگان رمز ارز


مدیرکل سرمایه گذاری و امور طرح های وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که استخراج کنندگان رمز ارز برای ثبت قانونی دستگاه های ماینینگ چهار روز فرصت دارند.

- مدیرکل سرمایه گذاری و امور طرح های وزارت صنعت، معدن و تجارت با تشریح جزییات دریافت مجوز استخراج رمزارز، گفت: فعالان صنعت ماینینگ تا پنجم بهمن ماه فرصت دارند با طی فرایند خوداظهاری نسبت به پرداخت حقوق و عوارض دولتی و دریافت گواهی پرداخت اقدام کنند.

علیرضا هادی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا به شرح جزییات مربوط به صدور مجوزهای دستگاه های استخراج رمزارز پرداخت.

او درباره روند قانونی شدن استخراج رمز ارز در ایران گفت: استخراج رمز ارز با تصویب نامه 58144 (13 مرداد سال 98) شکل قانونی به خود گرفت و پس از تصویب نامه هیأت وزیران صادره درخصوص ارائه فرصت برای خوداظهاری ماینرهای (دستگاه استخراج رمزارز) قاچاق موجود در کشور، با همکاری فعالانه گمرک و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، بستر لازم برای فرآیند خوداظهاری در سامانه بهین یاب فراهم شده و امکان دریافت حقوق و عوارض دولتی از پنجم دی ماه 99 وجود دارد.

مدیرکل سرمایه گذاری و امور طرح های وزارت صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر این که پنجم بهمن ماه فرصت ثبت نام متقاضیان، پرداخت حقوق و عوارض دولتی به پایان می رسد، گفت: فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک خبر مهم برای استخراج کنندگان رمز ارز

یک خبر مهم برای استخراج کنندگان رمز ارز