مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 14:452021-01-20بين الملل

تاکید فواد حسین بر لزوم گشودن چشم اندازهای جدید همکاری با ترکیه


وزیر امور خارجه عراق در دیدار با سفیر ترکیه بر لزوم گشودن چشم اندازهای جدید همکاری میان دو کشور و هماهنگی برای تامین امنیت و ثبات همه منطقه تاکید کرد.

- وزیر امور خارجه عراق در دیدار با سفیر ترکیه بر لزوم گشودن چشم اندازهای جدید همکاری میان دو کشور و هماهنگی برای تامین امنیت و ثبات همه منطقه تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از میدل ایست نیوز، فواد حسین ، وزیر امور خارجه عراق دیدار با فاتح یلدیز ، سفیر ترکیه در بغداد بر لزوم گشودن چشم اندازهای جدید همکاری میان دو کشور و هماهنگی برای تامین امنیت و ثبات همه منطقه تاکید کرد.

در این دیدار که در دفتر فواد حسین و به مناسبت پایان یافتن دوره فعالیت یلدیز به عنوان سفیر ترکیه در بغداد برگزار شد، طرفین درباره روند مناسبات بغداد و آنکارا و اهیت افزایش حجم همکاری ها در همه زمینه ها گفت وگو کردند.

رییس دستگاه دیپلماسی عراق با آرزوی موفقیت برای سفیر ترکیه و تقدیر از تلاش هایش در تقویت مناسبات دوجانبه، بر لزوم گشودن چشم اندازهای جدید همکاری و هماهنگی میان دو کشور برای تامین امنیت و ثبات منطقه و جهان تاکید کرد.

از سوی دیگر، یلدیز ضمن تشکر از حمایت وزارت خارجه عراق برای موفقیت آمیز بودن ماموریت هیئت دیپلماتیک ترکیه در بغداد، بر تداوم حمایت آنکارا از بغداد و تلاش برای تقویت مناسبات دوجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید فواد حسین بر لزوم گشودن چشم اندازهای جدید همکاری با ترکیه

تاکید فواد حسین بر لزوم گشودن چشم اندازهای جدید همکاری با ترکیه