مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 14:402021-01-20بين الملل

ترامپ وعده بازگشت داد!


ترامپ خطاب به هوادارانش گفت من همیشه برای شما خواهم جنگید و صدایتان را خواهم شنید و مدعی شد: «ما را به یاد داشته باشید ، روزی و بنحوی از انحا باز خواهیم گشت».

- ترامپ خطاب به هوادارانش گفت من همیشه برای شما خواهم جنگید و صدایتان را خواهم شنید و مدعی شد: ما را به یاد داشته باشید ، روزی و بنحوی از انحا باز خواهیم گشت .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا عصر چهارشنبه به وقت تهران در سخنرانی خود در جمع هوادارنش در فرودگاه نظامی مریلند بازهم حاضر نشد انتخاب جوبایدن را تبریک بگوید اما گفت: ما را به یاد داشته باشید ، روزی و بنحوی از انحا باز خواهیم گشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، دونالد ترامپ پیش از ترک واشنگتن دی سی که به معنای پایان یافتن دوره ریاست جمهوری او خواهد بود در فرودگاه اندروز و قبل از سوار شدن به هواپیمای اختصاصی رییس جمهوری برای آخرین بار به مقصد فلوریدا، از آنچه دستاوردهای دولت خود خواند دفاع کرد و گفت که دولت آینده موفق خواهد بود زیرا ما زیرساخت ها و پایه های موفقیت آن را فراهم کرده ایم.

او تلاش کرد که کارهای آینده ای را که دولت بایدن ممکن است انجام دهد از هم اکنون به نام خود تمام کند و با بیان اینکه نتیجه کارهای ما را بزودی خواهید داد، گفت که امیدوارم دولت آینده آمارها را تغییر ندهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ وعده بازگشت داد!

ترامپ وعده بازگشت داد!