مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 14:202021-01-20سياسي

همه شکست های ترامپ


ترامپ با شعار «آمریکا را با شکوه» می کنیم در انتخابات پیروز شد، اما بررسی سرانگشتی سیاست خارجی ترامپ نشان می دهد ثمره اقدامات و تصمیمات وی برای آمریکا جز شکست، - ترامپ با شعار آمریکا را با شکوه می کنیم در انتخابات پیروز شد، اما بررسی سرانگشتی سیاست خارجی ترامپ نشان می دهد ثمره اقدامات و تصمیمات وی برای آمریکا جز شکست، ضعف، تنهایی و برنامه ای طولانی برای جبران خسارات به بار آمده از قبل این سیاست ها در آینده نبوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ ایسنا نوشت: هر چند دونالد ترامپ در تعامل با دنیا و سیاست خارجی اش بسیار تند و تیز و با برخوردهای یک جانبه کارش را آغاز کرد، اما بعد از چهار سال با بررسی سیاست ها و رویکردش در بخش ها و موضوعات مختلف، شاهد عدول وی از سیاست هایش هستیم.

ترامپ در موضوعات زیادی متحمل شکست شده است و این را می توان از چشم انداز سیاست دولت بایدن برای سیاست خارجی آمریکا در آینده برداشت کرد.

با این حال بازگشت از سیاست ها و اقدامات ترامپ بدون پرداخت خسارت و هزینه هایی که برای کشورها، نهادهای بین المللی و جامعه بین الملل داشته، امکان پذیر نیست.

چهار سال ریاست جمهوری دونالد ترامپ، رییس جمهوری که هر چند خود را جمهوری خواه می دانست و جمهوری خواهان نیز از او حمایت کردند اما در نتیجه سیاست هایش نشان داد که او بیش از آنکه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه شکست های ترامپ

همه شکست های ترامپ