مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 14:052021-01-20سياسي

توسعه خطوط پروازی زمینه ساز توسعه و پیشرفت کهگیلویه و بویراحمد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراهی فرماندار بویراحمد، جمعی از مدیران کل ستادی و استانی و شهردار یاسوج از جمعه بازار و فرودگاه مرکز استان بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، کیامرث حاجی زاده با بیان اینکه فرودگاه همچون ورودی های هر شهر  پیشانی و نماد آن شهر است، اظهار داشت: به طور قطع عملکرد مدیران و مجموعه مدیریت شهری در این حوزه نمود پیدا می کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: بازدید امروز با هدف ارزیابی زیرساخت های فرودگاهی استان انجام شد.

وی با تاکید بر اینکه اهمیت فرودگاه یاسوج کمتر از سایر  فرودگاه های استان های بزرگ و همجوار نیست، عنوان کرد: موقعیت جغرافیایی این استان و قرار گرفتن در بین استان های بزرگ یک نقطه قوت است و باید از این ظرفیت برای توسعه رونق گردشگری استان استفاده کرد.

حاجی زاده یاسوج را نگین سبز زاگرس خواند و افزود: نقش فرودگاه ها و حمل ونقل هوایی در توسعه پایدارصنعت گردشگری بی بدیل است.

وی در بخش دیگری از سخنانش، خاطرنشان کرد: فرودگاه یاسوج نسبت به بسیاری از فرودگاه های کشور وضعیت مطلوب تری دارد.

حاجی زاده با تاکید بر اینکه باید بخشی نگری را حذف کنیم، اظهار داشت: همکاری بین بخشی موجب موفقیت و تسریع در امور می شود و در رفع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه خطوط پروازی زمینه ساز توسعه و پیشرفت کهگیلویه و بویراحمد

توسعه خطوط پروازی زمینه ساز توسعه و پیشرفت کهگیلویه و بویراحمد