مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 14:002021-01-20اقتصادي

توسعه پایدار گردشگری استان با توسعه فرودگاهها تسریع می شود


معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نقش فرودگاه ها و حمل ونقل هوایی در توسعه پایدارصنعت گردشگری بی بدیل بوده و توسعه فعالیت های اقتصادی، - صنعتی و گردشگری را تسریع می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کیامرث حاجی زاده عصر چهارشنبه در بازدید از فرودگاه شهر یاسوج و جمعه بازار افزود: فرودگاه یاسوج نسبت به بسیاری از فرودگاه های کشور وضعیت مطلوب تری دارد.

وی با بیان اینکه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نسبت به جمع آوری گاردریل ها برای ساماندهی بلوار ورودی فرودگاه اقدامات لازم را انجام دهند، گفت: انتظار می رود شهرداری نسبت به بهسازی و ساماندهی فضای سبز و بلوار ورودی فرودگاه اقدامات لازم را نیز انجام دهد.

حاجی زاده افزود: همکاری بین بخشی موجب موفقیت و تسریع در امور می شود و در رفع مشکلات فرودگاه به طور قطع تمامی دستگاه های مورد نظر همکاری لازم را خواهند داشت.

وی اظهار داشت: موقعیت جغرافیایی این استان یک نقطه قوت بوده و بازدید امروز با هدف ارزیابی زیر ساختهای فرودگاهی استان انجام شد.

حاجی زاده افزود: افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج خواسته به حق مردم بوده و تثبیت پروازها در فرودگاه جزو مهم ترین خواسته های مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه پایدار گردشگری استان با توسعه فرودگاهها تسریع می شود

توسعه پایدار گردشگری استان با توسعه فرودگاهها تسریع می شود