مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 13:552021-01-20بين الملل

شبه نظامیان وابسته به آمریکا زنان را ربودند


منابع سوری بیان کردند که در جریان ربودن زنان از سوی شبه نظامیان وابسته به آمریکا، این شبه نظامیان با تیراندازی اقدام به ایجاد رعب و وحشت در میان ساکنان روستایی در شمال سوریه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سانا، شبه نظامیان قسد مورد حمایت آمریکا به اقدامات خود علیه غیرنظامیان در مناطق تحت تسلط در حومه دیرالزور و حسکه ادامه دادند.

منابع محلی سوری اعلام کردند که شبه نظامیان قسد به منطقه طابیه در جزیره در حومه دیرالزور یورش بردند و 9 غیرنظامی را ربوده و به سمت نامعلومی انتقال دادند.

در حومه استان حسکه سوریه هم منابع محلی از ربوده شدن شماری از ساکنان روستای الصبیحیه در منطقه الرمیلان از سوی شبه نظامیان وابسته به واشنگتن خبر دادند.

این منابع اعلام کردند که شمار از ربوده شدگان زن هستند.

منابع سوری بیان کردند که در جریان ربودن زنان روستا از سوی شبه نظامیان وابسته به آمریکا، این شبه نظامیان با تیراندازی اقدام به ایجاد رعب و وحشت در میان ساکنان روستا کردند.

روز گذشته هم شبه نظامیان قسد به روستای معیزیله در حومه شمالی دیرالزور حمله کرده و غیرنظامیان را مورد ضرب و شتم قرار دادند و شماری از آنها را با زور سلاح ربوده و به مکان نامعلومی انتقال دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبه نظامیان وابسته به آمریکا زنان را ربودند

شبه نظامیان وابسته به آمریکا زنان را ربودند