مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 13:552021-01-20اجتماعي

آستانه اشرفیه آماده مقابله با بارش برف/عدم حضور مدیر در محل کارش پذیرفتنی نیست


به گفته رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان آستانه اشرفیه پاسخگویی و حضور مستمر روسای ادارات در محل خدمت خود بسیار به آرامش جامعه و همچنین بهتر مدیریت شدن بحران کمک شایانی می کند و به این منظور عدم حضور مدیران در محل خدمت در دو روز آینده پذیرفته پذیرفتی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، در دو هفته گذشته استان گیلان شاهد وزش بادهای بسیار گرم و در تبع آن جنگل های برخی از شهرستان ها از جمله آستانه اشرفیه دچار حریق شده و تمام تمرکز نیروهای امدادی از جمله آتش نشانی، هلال احمر بر روی کنترل آتش بوده است.

حال پس از 14 روز طاقت فرسا و بسیار سخت و بحرانی، سازمان هواشناسی گیلان از ورود سامانه بارشی و بسیار سرد و برفی به این استان از عصر روز چهارشنبه خبر داد و همین امر سبب شد در تمامی نیروهای خدماتی و امدادرسان به حالت آماده باش برای مقابله و بارش سنگین برف درآیند.

به گفته مدیرکل سازمان هواشناسی گیلان از اواخر وقت چهارشنبه لغایت پنجشنبه در بعضی نواحی جلگه ای مخلوط برف، باران و باد شدید پیش بینی می شود و از پنج شنبه بعدازظهر با تضعیف سامانه به تدریج از غرب استان ناپایداری ها کاهش یافته و برای روز جمعه یخبندان مورد انتظار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آستانه اشرفیه آماده مقابله با بارش برف/عدم حضور مدیر در محل کارش پذیرفتنی نیست

آستانه اشرفیه آماده مقابله با بارش برف/عدم حضور مدیر در محل کارش پذیرفتنی نیست