مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 13:502021-01-20اقتصادي

گزارش یک تجربه شیرین؛ فروش سفارشی خودرو


اوایل تابستان امسال نیروی انتظامی از دستگیری 6 متهم خبر داد که از 1300 نفر هنگام خرید و فروش خودرو در نقاط مختلف کشور کلاهبرداری کردند.

پرونده هایی از این نوع زیاد است و کلاهبرداران شگردها و ترفندهای بی پایانی برای فریب دادن شهروندان دارند.

متدوال ترین روش تا چند سال پیش این بود که خودروهای آسیب دیده و واژگون شده را با صحنه سازی و هم دستی چند نفر در نقش کارشناس و مشتری تقلبی به خریداران واقعی می فروختند.

تمام این اتفاقات باعث شده که ورود به بازار خودروی دست دوم برای خیلی از مردم شبیه به قدم گذاشتن در یک محدوده هولناک و پرخطر به نظر برسد.

الان اما با توجه به افت تیراژ تولید خودروهای داخلی و مسدود شدن دروازه های ورود خودروهای خارجی صفر کیلومتر، چاره ای جز روی آوردن به این بازار ثانویه نمانده است.

خبر خوب این که اخیرا امکاناتی فراهم شده که خریداران می توانند با کمک انواع مشاوره های فنی و حقوقی، دادوستد بی دردسرتری نسبت به گذشته داشته باشند.

یعنی با این روشی که می خواهیم بر اساس تجربه شخصی معرفی کنیم، شما می توانید با خیال راحت و بدون هزینه کل فرآیند خرید خودروی کارکرده را با اطمینان و آرامش طی کنید و درگیر پاسخ دادن به تماس های بی پایان که برخی از آن ها فقط می خواهند مظنه بگیرند نشوید و معامله را هم بدون ریسک انجام دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش یک تجربه شیرین؛ فروش سفارشی خودرو

گزارش یک تجربه شیرین؛ فروش سفارشی خودرو