مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 13:452021-01-20ورزشي

ذوب آهن در حسرت برد در لیگ برتر ماند/ تک امتیاز ارزشمند نفت با چنگ و دندان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در بازی هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15 و در ورزشگاه فولادشهر میزبان نفت مسجدسلیمان بود.

ذوب آهن از همان دقایق ابتدایی تو پ و میدان را در اختیار گرفت و حملات خود را روی دروازه نفت ترتیب داد؛ در مقابل نفت نیز بیشتر در کار دفاعی تمرکز داشت و به دنبال استفاده از ضدحملات بود.

در ادامه نیمه اول بازی متعادل تر شد و شاگردان مجتبی حسینی در نفت نیز برای دقایقی توپ را در اختیار داشتند و حتی ایجاد موقعیت نیز کردند؛ تلاش سبز پوشان نیز برای گلزنی اثری نداشت و بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم نیز شاگردان رحمان رضایی در ذوب آهن نسبت به نفت برتری داشتند و برای رسیدن به گل برتری از هیچ تلاشی دریغ نکردند اما بی دقتی مهاجمان و دفاع خوب نفت مانع از گلزنی ذوبی ها شد.

در ادامه نیمه دوم نیز نفت به خوبی از دروازه خود دفاع کرد و مهاجمان ذوب آهن راهی برای گلزنی پیدا نکردند؛ این دیدار در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید که ذوب آهن همچنان بدون برد در لیگ برتر باشد.

داور: سعید رحیمی مقدم کمک داوران: رحیم شاهین، حمیدرضا افشون و بهمن عبدالهی کارت زرد: میثم تهی دست دقیقه 68 و سجاد جعفری دقیقه 79 از نفت کارت قرمز: - گل: - ترکیب ذوب آهن اصفهان: یوسف بهزادی، وحید محم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوب آهن در حسرت برد در لیگ برتر ماند/ تک امتیاز ارزشمند نفت با چنگ و دندان

ذوب آهن در حسرت برد در لیگ برتر ماند/ تک امتیاز ارزشمند نفت با چنگ و دندان