مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 13:452021-01-20بين الملل

فلسطینی ها یکپارچه علیه وزیر خارجه دولت بایدن موضع گرفتند


گروههای فلسطینی اظهارات «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه دولت جو بایدن در خصوص پایتختی قدس اشغالی را محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروه های فلسطینی اظهارات آنتونی بلینکن وزیر خارجه پیشنهادی جو بایدن در خصوص اینکه آمریکا همچنان قدس اشغالی را پایتخت رژیم صهیونیستی می داند و حاضر به انتقال سفارت به تل آویو نیست را محکوم کردند.

به نوشته عربی 21 ، شیخ عکرمه صبری خطیب مسجدالاقصی و رییس هیأت عالی اسلامی بیت المقدس، در این باره گفت که این اظهارات نشان از استراتژی ثابت آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی است  و انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس اشغالی مصوبه کنگره آمریکا از قدیم الایام بود که در دوره دونالد ترامپ اجرایی شد.

او افزود: حمایت آمریکا از اسراییل ادامه خواهد داشت و تنها تفاوت دولت ترامپ و رییس جمهور جدید در برخی روش هاست، اما راهبرد اصلی آمریکا در قبال اسراییل و کشورهای عربی ثابت و تغییر ناپذیر است.

بنابراین شنیدن چنین سخنانی عجیب نیست.

عکرمه صبری تأکید کرد که هرگونه امید واهی به رییس جمهور جدید آمریکا اشتباه است، چرا که با تغییر افراد، استراتژی ها تغییری نخواهد کرد.

این روحانی فلسطینی سپس گفت که کشورهای عربی صرفا باید به خودشان اعتماد کنند، چرا که تعداد مسلمانان در جهان بیش از یک میلیارد نفر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطینی ها یکپارچه علیه وزیر خارجه دولت بایدن موضع گرفتند

فلسطینی ها یکپارچه علیه وزیر خارجه دولت بایدن موضع گرفتند