مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 13:452021-01-20اقتصادي

تقویت گردشگری کشاورزی، باعث جذب گردشگر بیشتر در بانه می شود


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بانه گفت: با معرفی و تقویت گردشگری کشاورزی می توان به رونق و افزایش حضور گردشگر در شهرستان بانه کمک کرد.

- ایسنا/کردستان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بانه گفت: با معرفی و تقویت گردشگری کشاورزی می توان به رونق و افزایش حضور گردشگر در شهرستان بانه کمک کرد.

سعداله رحیمی خواه امروز چهارشنبه در دیدار با مدیر و کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان بانه اظهار کرد: طی سال های گذشته حمایت های بسیاری توسط جهاد کشاورزی از تولید محصولات باکیفیت در حوزه کشاورزی شهرستان بانه شده است که قابل تقدیر است.

وی به وضعیت مناسب کشاورزی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: شهرستان بانه با دارا بودن آب و هوای مناسب، وجود جنگل و مراتع، بهره بردن از زمین های مرغوب کشاورزی و فراوانی گیاهان دارویی در کوهستان ها می تواند زمینه ساز حضور گردشگران و علاقمندان به این منطقه شود.

رحیمی خواه در ادامه عنوان کرد: با برنامه ریزی صحیح و برگزاری همایش ها و جشنواره های مختلف در حوزه کشاورزی می توان به معرفی هرچه بهتر محصولات شهرستان و جذب مسافران و گردشگران استفاده کرد.

در ادامه کریم شریفی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بانه با اشاره به تولید و تنوع محصولات کشاورزی در این شهرستان، گفت: محصولات باغی ارگانیک از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت گردشگری کشاورزی، باعث جذب گردشگر بیشتر در بانه می شود

تقویت گردشگری کشاورزی، باعث جذب گردشگر بیشتر در بانه می شود