مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 13:402021-01-20سياسي

مردم قم در رعایت شیوه نامه های بهداشتی پیشگام هستند


مردم قم نشان داده اند که در رعایت شیوه نامه های بهداشتی پیشگام هستند و این امر را به عنوان یک وظیفه عقلی و شرعی ادامه می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمدرضا قدیر که امروز در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان سخن می گفت با اشاره به آخرین آمار بستری شدگان هستند که ضمن تعظیم شعائر دینی، همواره به رعایت شیوه نامه های بهداشتی ملتزم بوده اند و روضه های تک نفره برگزار می کنند.

وی اضافه کرد: این التزام در بین مراجع عظام تقلید هم دیده شد، تا آن جا که مراسم عزاداری را به صورت مجازی و یا با حداقل شرکت کنندگان برگزار کردند و البته راهپیمایی باشکوه عزاداری هر ساله به سمت حرم حضرت معصومه (س) هم برای حفظ سلامتی مردم برگزار نشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم در ادامه تصریح کرد: مردم بدانند کرونا تمام نشده است و البته مسؤولان هم باید نظارت حداکثری خود را در رعایت شیوه نامه های بهداشتی تداوم بخشند.

وی درباره سخنان اخیر سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا درباره مردم قم، به ضرورت حفظ شأن و جایگاه مردم انقلابی قم توجه داد و گفت: سیاست دانشگاه علوم پزشکی استان، حفظ وحدت و همدلی است.

قدیر افزود: البته سخنان امروز دکتر رییسی نشان داد که هیچ قصد و غرضی در کار نبوده و وی به عنوان سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم قم در رعایت شیوه نامه های بهداشتی پیشگام هستند

مردم قم در رعایت شیوه نامه های بهداشتی پیشگام هستند