مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 13:402021-01-20بين الملل

ماموریت شرکت آمریکایی KBR در عین الاسد عراق چیست؟


یک مقام امنیتی عراق، هویت شرکت اصلی مسئول انتقال تجهیزات، ادوات نظامی و سایر ملزومات نیروهای آمریکایی حاضر در پایگاه هوایی «عین الاسد» را فاش کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک منبع آگاه امنیتی در عراق، امروز (چهارشنبه - 20 ژانویه) جزییات جدیدی از شرکت امنیتی مسئول انتقال تجهیزات نظامی، مصالح و سایر ملزومات برای نیروهای آمریکایی در پایگاه هوایی عین الاسد در غرب استان الانبار فاش کرد.

وی در گفت وگو با پایگاه خبری المعلومه گفت: شرکت مهندسی آمریکایی KBR خلاصه شده Kellogg Brown & Root مسئولیت انتقال تجهیزات و ادوات جنگی و سایر ملزومات نیروهای آمریکایی حاضر در پایگاه عین الاسد را برعهده دارد.

این شرکت آمریکای برای فعالیت در زمینه اجرای پروژه های ساخت وساز، توسعه املاک و مستغلات، احداث پالایشگاه نفت و کارخانجات شیمیایی، توسعه میادین نفتی، اجرای زیرساخت های شهری، همچنین ارائه خدمات مهندسی، خدمات پشتیبانی و نیز ارائه نیروهای مسلح خصوصی، معروف است.

این شرکت پیشتر یکی از شاخه های شرکت هالیبرتون در هیوستن بود اما در سال 2007 از هالیبرتون تفکیک شد و هم اکنون دفتر مرکزی آن، در هیوستون، تگزاس قرار دارد.

 شرکت KBR و سایر شرکت های زیرمجموعه هالیبرتون، در طول جنگ جهانی دوم، جنگ ویتنام و حمله سال 2003 آمریکا به عراق، قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت شرکت آمریکایی KBR در عین الاسد عراق چیست؟

ماموریت شرکت آمریکایی KBR در عین الاسد عراق چیست؟