مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 13:352021-01-20اقتصادي

شناسایی ریسک منابع انسانی نیازمند تلاش جهادی، بنیادی و عالمانه


شناسایی ریسک های منابع انسانی با تلاش جهادی، بنیادی و عالمانه کارشناسان در زمینه های مختلف میسر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، مدیرعامل شرکت ضمن بیان این مطلب، در هفتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد منابع انسانی، خاطرنشان کرد: صنعت بیمه، صنعتی انسان محور است که پیشرفت و عقب ماندگی آن ناشی از ریسک های منابع انسانی و نیز ریسک های موجود در این عرصه بیشتر از بخش های دیگر صنعت بیمه است.

مجید مشعلچی فیروزآبادی جذب و نگه داشت نیروی انسانی و آموزش های توسعه ای را عامل پیشرفت شرکت های بیمه دانست و گفت: شرکت های بیمه با بهره مندی از افراد جوان، خلاق، عالم، نوآور، باانگیزه و بانشاط و نیز تجربه و دانش افراد باسابقه می توانند ریسک های موجود در زمینه منابع انسانی را کاهش دهند.

وی گفت: با توجه به اینکه نیروی انسانی بزرگ ترین سرمایه و دارایی هر شرکتی است، بنابراین مدیران شرکت ها با گزینش مناسب و به کارگیری افراد مجرب، کاردان و مسلط به دانش روز می توانند در فضای رقابتی به فعالیت بپردازند.

مدیرعامل بیمه کوثر همایش را بهانه ای برای گردآمدن و گرداوری مطالب و متون پیشران و تغذیه کننده صنعت بیمه دانست و یادآور شد: از سال 93 تا امسال این همایش با رویکردهای دارایی های نامشهود، بیمه های زندگی، بیمه های اتومبیل، مالی، بازار، ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی ریسک منابع انسانی نیازمند تلاش جهادی، بنیادی و عالمانه

شناسایی ریسک منابع انسانی نیازمند تلاش جهادی، بنیادی و عالمانه