مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 13:352021-01-20سياسي

برپایی نماز جمعه در استان قم را به مرگ هموطنانمان در پیک بعدی کرونا ربط ندهید!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از تشکل های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم در نامه ای به سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا نوشتند: - ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علی ها و عرض خدا قوت خدمت کادر زحمتکش وزارت بهداشت، چند سوال پیرامون صحبت های اخیر جنابعالی ذهن دانشجویان و مردم شریف استان قم را به خود مشغول ساخته است که جهت روشن شدن ابعاد موضوع به بیان آن می پردازیم.

هنوز یک سال از شانتاژ به ناحق رسانه ای نسبت به قم نگذشته است که باز هم شاهد تهمت ناروای دیگری هستیم، تهمتی که با شرایط حال حاضر استان قم و موارد منتشر شده از جانب نماینده وزارت بهداشت در قم (دانشگاه علوم پزشکی قم) همخوانی ندارد.

چگونه ممکن است شهری که چند مدتی است در شرایط آبی (سفید سابق) به سر می برد درصد رعایت پروتکل های بهداشتی در آن 30 درصد باشد؟ مگر می شود در یک شهر درصد رعایت موارد بهداشتی به یکباره از 80 درصد به 30 درصد کاهش یابد؟ آیا حین کاهش رعایت پروتکل ها توسط مردم نباید اخطاری از جانب مجموعه وزارت بهداشت صادر می شد و این موضوع با مردم قم درمیان گذاشته می شد؟ (البته طبق شواهد به هیچ عنوان عدد 30٪ صحیح نمی باشد)صحبت های جنابعالی پیرامون نماز جمعه در قم به قدری شگرف بود که احتمال آن می رود، حتی عکس های این مراسم به بصر جنابعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نماز جمعه در استان قم را به مرگ هموطنانمان در پیک بعدی کرونا ربط ندهید!

برپایی نماز جمعه در استان قم را به مرگ هموطنانمان در پیک بعدی کرونا ربط ندهید!