مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 13:302021-01-20اقتصادي

تشکیل پرونده برای 10 هزار نفر از متقاضیان اقدام ملی مسکن در همدان


همدان _ معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: در اقدام ملی مسکن بیش از 18 هزار نفر ثبت نام کردند از آن تعداد حدود 10 هزار نفر تشکیل پرونده داده اند.

- مجید صالحی امیر در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح اقدام ملی مسکن فقط مربوط به اداره راه و شهرسازی نیست و انتظار است همه دستگاه ها اعم از شهرداری، نظام مهندسی، اداره آب، برق و گاز و… در این طرح ملی مانند طرح مسکن مهر همکاری کنند.

وی با اشاره به اینکه طرح اقدام ملی مسکن از سال گذشته اعلام شد، ادامه داد: این طرح در سه مرحله اجرا شد که بیش از 18 هزار نفر ثبت نام کردند و حدود 14 هزار نفر نیز واجد شرایط اولیه شدند که از آن تعداد حدود 10 هزار نفر تشکیل پرونده دادند و بالغ بر 6 هزار نفر در کل استان وجه اولیه به مبلغ 40 میلیون تومان را واریز کرده اند.

صالحی افزود: پس از ورود به مرحله چهارم شهرهای زیر 100 هزار نفر نظیر رزن، کبودرآهنگ و فامنین مشمول ثبت نام شدند و از این مجموع نیز بیش از پنج هزار نفر ثبت نام کردند.

وی با اشاره به افرادی که پالایش ثبت نام شده اند و به مرحله واریز وجه رسیده اند، بیان کرد: این تعداد برای ما از اهمیت برخوردار هستند و برای آنها در حال برنامه ریزی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل پرونده برای 10 هزار نفر از متقاضیان اقدام ملی مسکن در همدان

تشکیل پرونده برای 10 هزار نفر از متقاضیان اقدام ملی مسکن در همدان