مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 13:252021-01-20فناوري

دلایل احضار قضایی جهرمی/ فیلترینگ در دستور کار دستگاه قضایی نیست


از صبح امروز خبری مبنی بر احضار «محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات دولت یازدهم در برخی از رسانه های دولتی منتشر شده است.

ماجرای این احضار چیست؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، از صبح امروز خبری مبنی بر احضار محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت یازدهم در برخی از رسانه های دولتی منتشر شده است.

رسانه های مذکور در توضیح خبر خود برای احضار آذری جهرمی به دادسرا، دلیل آن را استنکاف از اجرای دستور فیلترینگ اینستاگرام اعلام کرده اند.

 یک منبع مطلع در گفت وگو با خبرنگار فارس در این خصوص  گفت علت احضار وزیر ارتباطات به دادسرا، عدم اجرای مصوبات شورایعالی فضای مجازی و استنکاف از اجرای چندین مصوبّه این شورا با ریاست رییس جمهور است.

وی افزود پرونده ی تشکیل شده درخصوص آذری جهرمی، بر اساس گزارشات متعدد واصله به قوه قضاییه، از طرف ضابطین و نهادهای مردمی و ارگان های مختلف مبنی بر عدم انجام وظایف قانونی بوده و تخلفات متعدد از جمله دریافت هزینه اضافی اینترنت از مردم  و نیز عدم انجام وظایف قانونی در قبال جرایم سازمان یافته مانند فروش موادمخدر، سلاح و مهمات و سایت های شرط بندی و قمار در فضای مجازی را در بر می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل احضار قضایی جهرمی/ فیلترینگ در دستور کار دستگاه قضایی نیست

دلایل احضار قضایی جهرمی/ فیلترینگ در دستور کار دستگاه قضایی نیست