مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 13:152021-01-20اقتصادي

آقاجانی معمار: پژو 207 پانوراما دارای استاندارد ECE اروپا است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، احمد آقاجانی معمار گفت: مطابق مدارک پروژه پانوراما، تست های ایمنی تصادف از جلو (ECE R94)، تصادف از پهلو (ECE R95)، - مدیر پروژه محصول 207 پانوراما با اشاره به این که این خودرو از آزمون های ایمنی مورد نیاز عبور کرده، گفت: بر اساس نتایج مثبت حاصل از تست ها و ارزیابی های به عمل آمده، پژو 207 پانوراما موفق به کسب گواهینامه های استاندارد اروپایی ECE شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، احمد آقاجانی معمار گفت: مطابق مدارک پروژه پانوراما، تست های ایمنی تصادف از جلو (ECE R94)، تصادف از پهلو (ECE R95)، مقاومت سقف (FMVSS 216) و آزمون های شیشه های ایمنی و نصب آن ها روی خودرو (ECE R43) و ایمنی سرنشین در برخورد با قطعات داخل کابین (ECE R21) با موفقیت انجام شده است.

علاوه بر آزمون های خودرویی، نسبت به انجام تست های قطعات و مجموعه های به کار رفته در این خودرو، مطابق استاندارد و رویه های جاری در صنعت خودرو اقدام شده است.

به عنوان مثال صرفا برای شیشه سقف 18 تست مجزا از جمله آزمون های ضربه، برخورد سر و گلوله انجام شده است.

وی با بیان این که طراحی و قطعات به کار گرفته شده در سقف شیشه ای محصول پژو 207 مطابق با خودرو های اروپایی مجهز به سقف پانوراما است، اعلام کرد: به منظور ایجاد امکان داخلی سازی و با توجه به جدید بودن قطعات این طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقاجانی معمار: پژو 207 پانوراما دارای استاندارد ECE اروپا است

آقاجانی معمار: پژو 207 پانوراما دارای استاندارد ECE اروپا است