مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 13:052021-01-20ورزشي

کسب 91 مدال ملی و بین المللی توسط کشتی گیران لرستانی


مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان گفت: از سال 96 تا به امروز کشتی استان در رشته آزاد 61 مدال و 30 مدال در رشته فرنگی مدال کسب کرده است همچنین امیدواریم در المپیک آینده اولین مدال ورزشکاران لرستانی در این مسابقات کسب شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حشمت الله امان الهی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حل مشکلات لرستان از مهم ترین اولویت های اداره ورزش و جوانان لرستان است.

وی بابیان اینکه کشتی لرستان از سال 96 تا به امروز وضعیت مناسبی دارد، افزود: از سال 96 تا به امروز کشتی لرستان در رشته آزاد 61 مدال و 30 مدال در رشته فرنگی مدال کسب کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان بیان کرد: سرمربی فعلی تیم ملی کشتی از افتخارات کشتی لرستان است همچنین در حال حاضر دو کشتی گیر لرستانی در اردوهای تیم ملی هستند.

امان الهی با اشاره به دنبال حل مشکلات قهرمانان لرستان هستیم، تصریح کرد: در حال حاضر یکی از ورزشکاران مطرح رشته کشتی لرستان پیمان یاراحمدی است که در مراحل پایانی انجام کارهای استخدامی آن هستیم.

وی با اشاره به اینکه در هفت شهرستان استان خانه کشتی داریم، خاطرنشان کرد: در شهرستان خرم آباد 9 سالن کشتی داریم که این نشان دهنده زیرساخت های کافی استان برای توسعه این رشته در لرستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب 91 مدال ملی و بین المللی توسط کشتی گیران لرستانی

کسب 91 مدال ملی و بین المللی توسط کشتی گیران لرستانی