مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 13:052021-01-20سياسي

آغاز رزمایش توزیع اقلام معیشتی سیل اخیر استان بوشهر از فردا


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از آغاز رزمایش توزیع اقلام معیشتی سیل اخیر دشتستان، گناوه و دیلم از فردا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، ظهر امروز آیت الله صفایی بوشهری درجمع خبرنگاران اظهار داشت: خدمت به محرومان و مستضعفان یکی از سیاست های اساسی و راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است به ویژه در مواقعی که آسیب ها و حوادث ناگوار طبیعی مثل سیل و زلزله رخ می دهد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: در زمان وقوع حوادث غیرمترقبه، مسئولان یک سری وظایف مشخص دارند اما گروه های جهادی که الحمدلله به فرمان ، تلاش های وافری داشتند که آن گروه های جهادی از شخصیت های دانشگاهی و حوزوی تشکیل شده که دارای تجارب بسیار خوبی هستند.

  امام جمعه بوشهر بیان کرد: مهم ترین مسئله در حوادث غیرمترقبه، پیشگیری است که در این زمینه اولین کاری که لازم است گروه های جهادی انجام دهند، آسیب های طبیعی در استان را شناسایی و نقشه آمایشی پیشگیری از حوادث طبیعی و تقلیل آسیب ها را طراحی کنند.

آیت الله صفایی بوشهری عنوان کرد: در حادثه سیل اخیر استان بوشهر 282 میلیاردتومان خسارت وارد شده که تاکنون نزدیک به 250 میلیاردتومان تأمین اعتبار شده است که اگر یک پنجم از این هزینه برای پیشگیری هزینه می شد این همه آسیب و خسارت وارد نمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رزمایش توزیع اقلام معیشتی سیل اخیر استان بوشهر از فردا

آغاز رزمایش توزیع اقلام معیشتی سیل اخیر استان بوشهر از فردا