مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 13:052021-01-20سياسي

واکنش مجلس به سخنان تند روحانی


«رییس جمهور از اسفند سال گذشته از محل کار خود خارج نشده تا ببیند با 7 سال بودجه نویسی خود چه بر سر مردم آورده است» - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فرارو، نایب رییس مجلس در پاسخ به تذکر و انتقاد نماینده ارومیه از نسبت به سخنان رییس جمهور به اعضای کمیسیون تلفیق در جلسه امروز هیأت دولت گفت: رییس جمهور حق اهانت به مجلس را ندارد.

وحید جلال زاده در نشست علنی امروز (چهارشنبه، اول بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر آیین نامه با استناد به بند 11 ماده 22 آیین نامه داخلی مجلس که بر حفظ شأن، منزلت و اقتدار مجلس و دفاع از جایگاه قانونی نمایندگان تأکید دارد، گفت: رییس جمهور برای بار چندم به نمایندگان مجلس و کمیسیون تلفیق اهانت کرد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به اظهارات امروز رییس جمهور در جلسه هیأت دولت که کمیسیون تلفیق را زیر سوال برده است، عنوان کرد: رییس جمهور به نمایندگان اهانت کرده و گفته آنها کسانی هستند که 4 عمل اصلی را بلد نیستند و هر کس دو کلاس سواد داشته باشد متوجه می شود کمیسیون تلفیق به جای ادبیات اقتصادی، ادبیات سیاسی به کار می برد.

لو در ادامه خطاب به رییس جمهور تأکید کرد: شما که می گویید 27 سال تجربه بودجه نویسی دارید، اکنون چه بر سر مملکت آورده اید؛ اگر مجلس کلیات بودجه 1400 که بودجه فروپاشی بود، رد می کرد ایشان جرأت اه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش مجلس به سخنان تند روحانی

واکنش مجلس به سخنان تند روحانی