مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 12:552021-01-20اقتصادي

تأکید مقامات ازبکستان و بانک جهانی بر گسترش همکاری


رییس مجلس سنای ازبکستان و مدیر منطقه ای آسیای مرکزی بانک جهانی و رییس نمایندگی این بانک در تاشکند گسترش بیش از پیش همکاری های دوجانبه را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، تنزیلا ناربایوا رییس مجلس سنای ازبکستان و لیلیا بورونچوک مدیر منطقه ای آسیای مرکزی بانک جهانی و مارکو مانتووانلی رییس نمایندگی بانک جهانی در شهر تاشکند گسترش بیش از پیش همکاری های دوجانبه را بررسی کردند.

در این دیدار وضعیت جاری روابط دوجانبه بین ازبکستان و بانک جهانی و همچنین امکانات گسترش بیش از پیش همکاری های متقابل در ابعاد جدید نیز بررسی شد.

طرفین همچنین برنامه توسعه اقتصادی دولت برای سال 2021 میلادی مانند برنامه های اصلاحات برای ارائه کمک به توسعه بخش خصوصی و جذب سرمایه گذاری ها در این بخش را نیز مورد بررسی قرار دادند.

  مدیر منطقه ای آسیای مرکزی بانک جهانی برای نتایج اصلاحات اقتصادی و اجتماعی ارزش بسیاری قایل شد و بر آهنگ مثبت آنان و چشم انداز وسیع برای توسعه کشور تاکید کرد.

وی اذعان داشت که ازبکستان در زمینه های مختلف نتایج خوبی را به دست آورده و علاوه بر این، در منطقه آسیای مرکزی از لحاظ تلاش برای برابری جنسیتی با حمایت از کارآفرینی، بهبود شرایط برای زنان و جوانان، ریشه کنی کار اجباری کودکان پیشتاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید مقامات ازبکستان و بانک جهانی بر گسترش همکاری

تأکید مقامات ازبکستان و بانک جهانی بر گسترش همکاری