مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 12:552021-01-20ورزشي

ابراز تاسف سرمربی تیم ملی کشتی آزاد از نگاه استاندار لرستان به ورزش


متاسفم که نفر نخست اجرایی استان دیدگاه خوبی نسبت به اجرایی کردن برخی مسائل نداشت، ضمن اینکه جمعه شب در یک برنامه تلویزیونی حرف هایم را بدون رودربایستی خواهم زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، غلامرضا محمدی عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان، اظهار کرد: امروز در دفتر استاندار لرستان حضور داشتیم که فقط اظهار تاسف و شرمندگی برای من بود.

وی خاطرنشان کرد: متاسفم که نفر نخست اجرایی استان دیدگاه خوبی نسبت به اجرایی کردن برخی مسائل نداشت، ضمن اینکه جمعه شب در یک برنامه تلویزیونی حرف هایم را بدون رودربایستی خواهم زد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با بیان اینکه خودمان باید به خودمان کمک کنیم، گفت: تنها خودمان باید دستمان را روی زانو گذاشته و یا علی بگوییم.

محمدی بیان داشت: مدیرکل ورزش و جوانان لرستان بایستی به حوزه کشتی استان توجه بیشتری نماید تا شاهد پیشرفت در این ورزش شویم.

وی ادامه داد: اگر قرار است اتفاقی برای کشتی لرستان رخ دهد در این برهه از زمان است و در غیر این صورت پیشرفتی را نخواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد افزود: با توجه به حضور امروز رییس فدراسیون کشتی در لرستان و نگاه وی ویژه به استان ها و همچنین همدلی به وجود آمده در کشتی استان، امیدوارم که نتیجه خوبی برای این ورزش حاصل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز تاسف سرمربی تیم ملی کشتی آزاد از نگاه استاندار لرستان به ورزش

ابراز تاسف سرمربی تیم ملی کشتی آزاد از نگاه استاندار لرستان به ورزش