مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 12:502021-01-20اقتصادي

ارائه خدمات به دانش بنیان ها گسترش یافت


مرکز شرکت ها و موسسات دانش بنیان اعلام کرد ارائه خدمات به شرکتهای دانش بنیان گسترش یافت تا نیازهای کشور را رفع کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری، برخی خدمات عرضه شده به شرکت های دانش بنیان در راستای رفع نیازهای فناورانه آنها است.

این چند خدمت ویژه با تمرکز بر ارائه پاسخ های فناورانه به نیازهای صنایع و تولیدکنندگان بزرگ، از طریق تشویق شرکت های فناور و دانش بنیان به تلاش در این عرصه، عرضه می شود.

در این راستا، مرکز شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان با جمع آوری نیازهای فناورانه دستگاه ها، ارگان ها، شرکت ها، صنایع و مجموعه های تولیدی و اجرایی این نیازها را در قالب یک لیست مشخص و منسجم به شرکت های فناور و دانش بنیان عرضه می کند.

شرکت های دانش‎بنیان، با مراجعه به این لیست می توانند با تولید این مواد و تجهیزات و ارائه خدمات دانش بنیان در راستای رفع نیازهای کشور گام بردارند.

در نهایت نیز شرکت های توانمند دانش بنیان که توانسته اند رضایت دستگاه کارفرما را جلب کنند، برای عقد قرارداد ارائه محصول یا خدمت دانش بنیان مورد حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، قرار می گیرد.

در حال حاضر فهرستی، بالغ بر چهارصد نیاز فناورانه مختلف در سامانه اینترنتی وابسته به مرکز شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات به دانش بنیان ها گسترش یافت

ارائه خدمات به دانش بنیان ها گسترش یافت