مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 12:502021-01-20سياسي

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به اتفاقات دیروز مجلس، پیشنهاد قالیباف و تیتر یک روزنامه


سخنگوی وزارت امورخارجه با اشاره با حضور روز گذشته محمد جواد ظریف در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی و برخی مطالبی که در این جلسه مطرح شد، اظهار کرد: متاسفانه دیروز با ادبیاتی نامناسب، اتهام های بی پایه ای به وزیر و وزارت خارجه زده شد.

سعید خطیب زاده، در روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از خبرگزاری ایسنا، در پاسخ به سوالی در مورد اتفاقات روز سه شنبه در مجلس شورای اسلامی و اظهار ات یکی از نمایندگان مجلس و همچنین ارائه دو کارت زرد از سوی نمایندگان مجلس به وزیر امور خارجه تصریح کرد: اتفاق روز گذشته در مجلس و اظهارات آن نماینده محترم، اتفاقات تلخی بود.

دیروز با ادبیاتی نامناسب در مجلس، اتهام های بی پایه ای به آقای ظریف زده شد وی با بیان اینکه مجلس عصاره فضائل ملت است، گفت: انتظار از نمایندگان محترم مجلس همانند همیشه بهره بردن از ادبیات و لحن متناسب با این جایگاه است.

متاسفانه دیروز با ادبیاتی نامناسب، اتهام های بی پایه ای به وزیر و وزارت خارجه زده شد.

خطیب زاده با بیان اینکه پرسیدن سوال و فراخواندن وزیر به مجلس حق نمایندگان مجلس است، خاطرنشان کرد: کارکرد سوال از وزرا در آیین نامه مجلس روشن است ولی اتهامات و مسائلی که روز گذشته توسط نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی مطرح شد، ضمن آنکه واقعیت نداشت از چارچوب و کارویژه مشخص شده در سوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به اتفاقات دیروز مجلس، پیشنهاد قالیباف و تیتر یک روزنامه

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به اتفاقات دیروز مجلس، پیشنهاد قالیباف و تیتر یک روزنامه