مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 12:452021-01-20اقتصادي

احتمال افزایش 15 درصدی دستمال کاغذی


دبیر انجمن صنایع سلولزی و بهداشتی ایران از احتمال افزایش 15 تا 20 درصدی دستمال کاغذی در پی موافقت سازمان حمایت با افزایش قیمت مواد اولیه این محصول خبر داد و گفت که در صورت اجرای افزایش قیمت تیشو قیمت هر بسته دستمال کاغذی به 10 هزار تومان می رسد.

- دبیر انجمن صنایع سلولزی و بهداشتی ایران از احتمال افزایش 15 تا 20 درصدی دستمال کاغذی در پی موافقت سازمان حمایت با افزایش قیمت مواد اولیه این محصول خبر داد و گفت که در صورت اجرای افزایش قیمت تیشو قیمت هر بسته دستمال کاغذی به 10 هزار تومان می رسد.

زالی، دبیر انجمن صنایع سلولزی و بهداشتی ایران در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به این که یکی از مواد اولیه اصلی تولید دستمال کاغذی، تیشو است، گفت: در حال حاضر 10 کارخانه تولید تیشو در کشور فعالیت می کند و مواد اولیه را در اختیار 200 تولیدکننده محصولات سلولزی قرار می دهد.

اخیراً یکی از شرکت های تولیدکننده تیشو درخواست افزایش قیمت 22 درصدی به سازمان حمایت داده که با آن موافقت شده و روز گذشته هم قیمت های جدید به تولیدکنندگان محصولات سلولوزی ابلاغ شده است.

بنابراین به گفته وی قیمت تیشو از 23 هزار و 380 تومان به 29 هزار تومان رسیده است.

دبیر انجمن صنایع سلولزی و بهداشتی ایران در پاسخ به سوال علت این افزایش قیمت اظهار بی اطلاعی کرد و گفت که این افزایش قیمت تیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال افزایش 15 درصدی دستمال کاغذی

احتمال افزایش 15 درصدی دستمال کاغذی