مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 12:452021-01-20اقتصادي

صدور 193 گواهینامه استاندارد در زنجان


مدیر کل استاندارد استان زنجان گفت: تا پایان آذرماه تعداد 193 گواهینامه انطباق برای کالاهای وارداتی از گمرک استان صادر شده است.

- داود کارگرزاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به علت شیوع بیماری کرونا، بازدید از آزمایشگاه های همکار بیشتر شده است.

مدیرکل استاندارد استان زنجان با اشاره به اینکه بازرسی از آزمایشگاه ‍ های همکار استان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته به میزان 55 درصد رشد داشته است، گفت: به علت رعایت الزامات قانونی از سوی آزمایشگاه های همکار استان، تاکنون هیچ پروانه ای ابطال نشده است.

وی با بیان اینکه با توجه به اهمیت خدمات ارائه شده از سوی آزمایشگاه های همکار استان در 9 ماهه گذشته از سال جاری تعداد 45 آزمایشگاه همکار در زمینه های مختلف صنعتی مورد ارزیابی سرزده قرار گرفتند، اضافه کرد: در همین راستا پروانه تایید صلاحیت یک آزمایشگاه به دلیل عدم رعایت الزامات قانونی، تعلیق شد و با پیگیری های انجام شده 6 آزمایشگاه همکار دیگر نیز نسبت به رفع عدم انطباق و بهبود خدمات ارائه شده، اقدام کردند.

کارگرزاده با بیان اینکه آزمایشگاه های همکار استاندارد امین سازمان ملی استاندارد و واحدهای تولیدی هستند، گفت: آزمایشگاه های همکار استاندارد باید در رعایت معیارها و الزامات استانداردهای مربوط به فضاهای آز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 193 گواهینامه استاندارد در زنجان

صدور 193 گواهینامه استاندارد در زنجان