مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 12:402021-01-20سياسي

رستم وندی: تاکید وزیر کشور بر استفاده از ظرفیت های علمی در قرارگاه مقابله با کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دکتر تقی رستم وندی در حاشیه نشست امروز بررسی پیامد های اجتماعی کرونا که در محل وزارت کشور با حضور وزیر کشور و اساتید دانشگاهی حوزه جامعه شناسی برگزار شد با بیان اینکه رویکرد وزارت کشور استفاده از ظرفیت نخبگان دانشگاهی .

- رییس سازمان امور اجتماعی کشور بر اتصال علمی و تحقیقاتی میان جامعه دانشگاهی با قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دکتر تقی رستم وندی در حاشیه نشست امروز بررسی پیامد های اجتماعی کرونا که در محل وزارت کشور با حضور وزیر کشور و اساتید دانشگاهی حوزه جامعه شناسی برگزار شد با بیان اینکه رویکرد وزارت کشور استفاده از ظرفیت نخبگان دانشگاهی در مباحث و حوزه های اجتماعی کرونا است؛ گفت: این جلسه به گفتگو با جامعه شناسان، صاحب نظران و اساتید علمی کشور به ویژه در حوزه علوم اجتماعی اختصاص داشت.

رییس سازمان امور اجتماعی وزارت کشور با تشریح اینکه مهم ترین تصمیم جلسه امروز تاکید اقای دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور و فرماندهی قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا بر استفاده از ظرفیت های جامعه علمی کشوردر قرارگاه مقابله با کرونا بود؛ گفت: در این خصوص قرار شد یکسری از تحقیقات علمی، نظرسنجی و پیمایش با عطف به نظر به موضوع کرونا صورت گیرد که از نت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رستم وندی: تاکید وزیر کشور بر استفاده از ظرفیت های علمی در قرارگاه مقابله با کرونا

رستم وندی: تاکید وزیر کشور بر استفاده از ظرفیت های علمی در قرارگاه مقابله با کرونا