مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 12:352021-01-20اقتصادي

21 ویلا در شهرستان تبریز تخریب شد


مدیر جهادکشاورزی شهرستان تبریز گفت: 21 ویلا در شهرستان تبریز تخریب شد و پنج هکتار به اراضی کشاورزی این شهرستان اضافه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرامرز افشانی اظهار داشت: با تخریب 21 مورد تغییرکاربری غیرمجاز در اراضی سردرود و خلجان به موجب تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، 5 هکتار دیگر از اراضی کشاورزی شهرستان تبریز آزاد شد.

وی، گفت: تغییرکاربری اراضی زراعی و باغی؛ خط قرمز جهادکشاورزی است و این نهاد با همکاری مرجع قضایی با متخلفان برخورد می کند.

افشانی با اشاره به ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، ادامه داد: مطابق این ماده قانونی هرگونه تغییر غیرمجاز کاربری در قالب ایجاد بنا، برداشتن یا افزایش شن و ماسه و سایر اقدامات به تشخیص وزارت جهادکشاورزی جرم است.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان تبریز افزود: طبق تبصره 2 این ماده قانونی نیز مأموران جهادکشاورزی موظف هستند با حضور نماینده دادسرا یا دادگاه، نسبت به قلع و قمع بنا و مستحدثات اقدام و وضعیت زمین را به حالت اولیه برگردانند.

وی در ادامه تصریح کرد: اراضی زراعی و باغ ها به عنوان بستر تأمین امنیت غذایی جامعه و بخشی از محیط زیست کشور از سرمایه های ملی جامعه است و براساس آموزه های دینی، فرهنگ ایرانی- اسلامی و قوانین کشوری، حفاظت از این عرصه ها وظیفه ای همگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 ویلا در شهرستان تبریز تخریب شد

21 ویلا در شهرستان تبریز تخریب شد