مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 12:252021-01-20بين الملل

دمشق اقدامات خصمانه آمریکا در شمال شرق این کشور را محکوم کرد


وزارت خارجه سوریه در پیامی به سازمان ملل متحد اقدامات خصمانه آمریکا در شمال شرق این کشور را بشدت محکوم کرد و خواستار خروج فوری آمریکا از خاک سوریه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا )، امروز (چهارشنبه)، گزارش داد که دمشق در پیامی به دبیرکل سازمان ملل متحد و رییس شورای امنیت این سازمان، اقدامات خصمانه آمریکا در منطقه الجزیره (شمال شرق) سوریه را بشدت محکوم کرده است.

طبق گزارش سانا، در این پیام آمده است: جمهوری عربی سوریه اقدامات خصمانه و تقریبا روزانه نیروهای آمریکا در مناطق اشغالی الجزیره سوریه را به شدت محکوم می کند .

در ادامه این پیام آمده است که طی سال های گذشته، اشغالگران آمریکایی اقدام به سرقت منابع سوریه، محصولات کشاورزی و نفت منطقه الجزیره کرده اند و مقدار زیادی تسلیحات نظامی پیشرفته، تجهیزات لجستیکی و ماشین آلات از راه گذرگاه غیرقانونی الولید از عراق به برخی پایگاه های نظامی غیرقانونی خود در اطراف منطقه الیعربیه در استان الحسکه منتقل کرده اند که تمام این تحرکات به صورت روزانه صورت می گرفته آن با بی توجهی کامل به قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل متحد که همواره بر لزوم احترام به حاکمیت سوریه، استقلال و تمامیت ارضی این کشور تأکید دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمشق اقدامات خصمانه آمریکا در شمال شرق این کشور را محکوم کرد

دمشق اقدامات خصمانه آمریکا در شمال شرق این کشور را محکوم کرد