مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 12:202021-01-20سياسي

درآمد 2700 میلیارد تومانی صداوسیما از تبلیغات و تبعات آن


صداوسیما امسال به کسب درآمد 2700 میلیارد تومانی از محل آگهی های بازرگانی موظف شده است؛ رقمی که می تواند علت افزایش حجم تبلیغات و حضور پررنگ تر اسپانسر در برنامه های رسانه ملی را مشخص کند.

- صداوسیما امسال به کسب درآمد 2700 میلیارد تومانی از محل آگهی های بازرگانی موظف شده است؛ رقمی که می تواند علت افزایش حجم تبلیغات و حضور پررنگ تر اسپانسر در برنامه های رسانه ملی را مشخص کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز ـ چهارشنبه ـ اول بهمن ماه رییس سازمان صداوسیما در دیدار با برخی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی این خبر را اعلام کرد و در عین حال توضیح داد: عده ای می گفتند صداوسیما باید مستقل شود و از راه های مختلف هزینه هایش را تأمین کند؛ هرچند موظفیم امسال 2700 میلیارد تومان از محل آگهی ها درآمد کسب کنیم تا بتوانیم برنامه بسازیم، اما ما خودمان را رسانه توسعه محور و پیشرفت مدار می دانیم و مبنایمان کسب درآمد نیست؛ بلکه کارهای کلان فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در دستور کار ماست.

رقم 2700 میلیاردی کسب درآمد از محل آگهی های بازرگانی توسط سازمان صداوسیما در حالی به عنوان موظفی این رسانه برای امسال پیش بینی شده است که به گفته احسان قاضی زاده هاشمی، عضو شورای نظارت بر صداوسیما در گفت وگوهایی مجزا این رقم را در سال 98، دو هزار و 400 میلیارد تومان و در سال 97 ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد 2700 میلیارد تومانی صداوسیما از تبلیغات و تبعات آن

درآمد 2700 میلیارد تومانی صداوسیما از تبلیغات و تبعات آن