مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 12:152021-01-20اجتماعي

طول درمان و خدمات درمرکز جامع درمان اعتیاد استان سمنان رایگان است


مدیرکل بهزیستی استان سمنان بابیان اینکه راه اندازی مراکز جامع ترک اعتیاد به بازگشت فرد معتاد در جامعه کمک می کند، گفت: طول درمان و خدمات در مرکز جامع درمان اعتیاد استان رایگان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا ایزد پور بعدازظهر چهارشنبه در جلسه پیگیری روند تأسیس و افتتاح مرکز جامع ترک اعتیاد به میزبانی اداره کل بهزیستی سمنان ضمن بیان اینکه راه اندازی و تأسیس مرکز جامع درمان اعتیاد استان با امکانات و دستورالعمل ها در دستور کار است، ابراز داشت: در این مراکز با برنامه منظم درمان فرد معتاد انجام می شود به نحوی مدت پاکی فرد طولانی تر از قبل خواهد بود.

وی بابیان اینکه طول درمان و خدمات در مرکز جامع درمان اعتیاد رایگان ارائه می شود، افزود: علاوه بر این مداخلات تخصصی و ایجاد اشتغال و کسب مهارت شغلی نیز در مراکز جامع درمان اعتیاد انجام می شود.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان بابیان اینکه پرهیز مداری در مدت درمان از دیگر ویژگی این مراکز است، ابراز داشت: با توجه به اهدافی که این طرح دارد می بایست نسبت به اخذ مجوزهای لازم و آماده سازی مکان موردنظر تسهیل و تسریع صورت گیرد.

ایزد پور بابیان اینکه بعد از چهار ماه پاکی و سم زدایی فرد، شیوه ها و دوره های درمان در این مراکز پیگیری می شود، در ادامه تصریح کرد: درواقع می کوشیم تا با راه اندازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طول درمان و خدمات درمرکز جامع درمان اعتیاد استان سمنان رایگان است

طول درمان و خدمات درمرکز جامع درمان اعتیاد استان سمنان رایگان است