مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 12:152021-01-20سياسي

رسالت رسانه ها ترویج فرهنگ ایثار وشهادت است/لزوم تولید آثار فاخر


امروز یکی از نیازهای مهم نسل جوان کشور آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت است و ترویج این مولفه های مهم و معرفی آن به جوانان و نوجوانان رسالت اصلی رسانه هاست.

- شیراز - فرمانده سپاه فجر فارس گفت: امروز یکی از نیازهای مهم نسل جوان کشور آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت است و ترویج این مولفه های مهم و معرفی آن به جوانان و نوجوانان رسالت اصلی رسانه هاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار یداله بوعلی در دیدار با خانواده سردار شهید حاج عبداله اسکندری گفت: سردار شهید حاج عبداله اسکندری یکی از شهدای شاخص فارس و یکی از تربیت شدگان مکتب انقلاب اسلامی است که همواره در خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی و خدمت به مردم حضور داشته است.

وی با بیان اینکه سیره و سبک زندگی این شهید والامقام شاخصه و الگوی زندگی در تراز انقلاب اسلامی است، گفت: رسانه ها، فعالان فرهنگی و هنرمندان انقلابی برای تولید آثار فاخر فرهنگی و مخاطب پسند از زندگی این شهید که سراسر افتخار و حماسه بوده استفاده کنند.

سردار بوعلی خاطرنشان کرد: امروز یکی از نیازهای مهم نسل جوان کشور آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت است و ترویج این مؤلفه های مهم و معرفی آن به جوانان و نوجوانان رسالت اصلی رسانه هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسالت رسانه ها ترویج فرهنگ ایثار وشهادت است/لزوم تولید آثار فاخر

رسالت رسانه ها ترویج فرهنگ ایثار وشهادت است/لزوم تولید آثار فاخر