مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 12:052021-01-20بين الملل

سران حزب جمهوریخواه در مراسم خداحافظی ترامپ شرکت نمی کنند


حضور سران حزب جمهوریخواه در مراسم تحلیف بایدن و غیبت آنها از مراسم خداحافظی ترامپ، حاکی از عمیق تر شدن اختلافات داخلی این حزب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وبگاه آکسیوس به نقل از منابع آگاه از تصمیم سران حزب جمهوریخواه برای عدم حضور در مراسم خداحافظی دونالد ترامپ از مقام ریاست جمهوری آمریکا خبر داد که قرار است در پایگاه نظامی اندروز ایالت مریلند برگزار شود.

گفته می شود که کوین مک کارتی رهبر اقلیت جمهوریخواه مجلس نمایندگان و میچ مک کانل رهبر اکثریت جمهوریخواه سنا ترجیح داده اند به جای حضور در مراسم خداحافظی ترامپ، در مراسم تحلیف جو بایدن دموکرات شرکت کنند که تا ساعاتی دیگر چهل و ششمین رییس جمهور آمریکا می شود.

درحالی که مایک پنس معاون ترامپ هم به بهانه تحلیف بایدن در مراسم خداحافظی ترامپ حضور نخواهد داشت؛ این رفتار را می توان نشانه دلخوری عمیق بزرگان حزب جمهوریخواه از مردی تلقی کرد که به دو قطبی کردن فضای آمریکا و تحریک طرفدارنش برای حمله به کنگره متهم است.

همزمان، وال استریت ژورنال در گزارشی از تلاش ترامپ برای ایجاد حزب جدیدی با عنوان حزب وطن پرستی خبر داد.

اینکه ترامپ تا چه اندازه برای واقعیت بخشیدن به این ایده که مستلزم زمان و هزینه زیادی است جدیت به خرج خواهد داد؛ هنوز مشخص نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سران حزب جمهوریخواه در مراسم خداحافظی ترامپ شرکت نمی کنند

سران حزب جمهوریخواه در مراسم خداحافظی ترامپ شرکت نمی کنند