مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 12:052021-01-20سياسي

تمدید مهلت شرکت در جشنواره ملی عصر سلیمانی ها


رییس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس اعلام کرد که زمان ثبت نام و شرکت در جشنواره ملی عصر سلیمانی ها با توجه به استقبال خوب انجام شده، تا پایان هفته اول بهمن، - ایسنا/فارس رییس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس اعلام کرد که زمان ثبت نام و شرکت در جشنواره ملی "عصر سلیمانی ها" با توجه به استقبال خوب انجام شده، تا پایان هفته اول بهمن، تمدید شد.

محمد صحت، چهارشنبه اول بهمن به خبرنگاران، توضیح داد: جشنواره ملی تولید محتوای عصر سلیمانی ها در بخش های رویدادی و مسابقه ای برنامه ریزی شده است که بخش رویدادی آن به شکل استانی و توسط گردان های سایبری بسیج و بخش مسابقه ای آن به صورت عمومی اجرا می شود.

وی با اشاره به امکان مشارکت اقشار مختلف مردم در بخش مسابقه ای این جشنواره، گفت: جشنواره عصر سلیمانی ها در 4 قالب فیلم کوتاه، پویانمایی، نرم افزار اندروید و پوستر و در دو بخش موضوعی و ویژه برگزار می شود.

صحت ادامه داد: موضوع ویژه این جشنواره شامل مکتب سلیمانی ، ما ملت امام حسینیم و ما ملت شهادتیم و موضوعات فرعی آن هم شامل شهدای مقاومت ، مذاکره ، پیروزی انقلاب ، نفوذ ، ویروس کرونا ، شهدای ترور و سواد رسانه ای هستند که علاقه مندان می توانند آثار خود را در 4 قالب ذکر شده در این موضوعات به دبیرخانه جشنواره به آدرس www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت شرکت در جشنواره ملی عصر سلیمانی ها

تمدید مهلت شرکت در جشنواره ملی عصر سلیمانی ها