مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 12:002021-01-20ورزشي

آغاز به کار دومین پویش آزادسازی مادران زندانی


شهردار منطقه 5 از آغاز به کار دومین پویش آزاد سازی مادران زندانی خبر داد و افزود: آزادی یک مادر به نجات خانواده و نجات جامعه منجر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شهردار منطقه 5 گفت: سال 98 همزمان با ایام فاطمیه پویش آزادسازی مادران زندانی به راه افتاد و با برگزاری جشن گلریزیان در منطقه 5 تعدادی از مادران زندانی استان تهران، آزاد و به کانون خانواده بازگشتند.

محمود کلهری به ادامه این پویش در سال جاری اشاره کرد و گفت: امسال نیز برای رهایی مادران زندانی در تلاشیم تا با کمک مسئولین منطقه، خیرین، سازمان زندان ها و نهادهای حقوقی و قضایی این مهم را انجام داده و شاهد آزادی مادران زندانی باشیم.

شهردار منطقه 5 با بیان اینکه یکی از رسالت های شهرداری ها حمایت از آسیب دیدگان و پیشگیری از آسیب های بعدی برای ایشان است تاکید کرد: شهرداری حسب رسالت اجتماعی خود در این زمینه می تواند به خوبی نقش آفرینی کند و با کنار هم قرار دادن طیف های مختلف مخاطبین خود، با تقویت حس همدلی در میان شهروندان و انجام امور اجتماع محور مشکلات شهروندان آسیب دیده را به صورت پویش های مردمی برطرف کند.

وی درباره فعالیت های منطقه 5 در زمینه حمایت کاهش آسیب های اجتماعی و حمایت از بانوان سرپرست خانوار گفت: شهرداری منطقه 5 تاکنون با زیرساخت های تخصصی در زمینه گرمخانه های ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار دومین پویش آزادسازی مادران زندانی

آغاز به کار دومین پویش آزادسازی مادران زندانی