مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 12:002021-01-20سياسي

تخریب باغ ویلاهای کارکنان دادگستری و جهاد کشاورزی در مشهد+فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، صبح امروز با حضور نماینده دادستان و نمایندگان دستگاه های متولی کمیته صیانت از حریم شهر، باغ ویلاهای غیر مجاز در دو مجتمع میزان و باران، تخریب و اعاده به وضع سابق انجام شد.

جلیل یاوری در حاشیه این عملیات درگفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: امروز در سه نقطه حریم شهر مشهد عملیات مقابله با تغییر کاربری زمین های کشاورزی توسط اعمال تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ اراضی و آرای کمیسیون ماده 100 صورت گرفت.

دبیر کمیته صیانت از حریم شهر مشهد عنوان کرد: 2 مجتمع باغ ویلایی باران و میزان در غرب مشهد متعلق به کارکنان داد گستری و جهادکشاورزی است که برخی از انها بنابر تشخیص جهادکشاورزی، شامل تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ اراضی بود که با حضور نماینده دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی تخریب و اعاده به وضع سابق شد.

وی با بیان اینکه در مجموع 36 مورد باغ ویلا و 6 مورد در مرحله پی و شفته ریزی در این مجتمع اعمال قانون شدند، خاطرنشان کرد: این حرکت هشداری است برای افرادی که فکر می کنند، می توانند بدون مجوز در حریم شهر اقدام به ساخت و ساز کنند، شهروندان مطمئن باشند قانون برای همه یکسان است و در مورد صیانت از حریم شهر جدیت زیادی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب باغ ویلاهای کارکنان دادگستری و جهاد کشاورزی در مشهد+فیلم

تخریب باغ ویلاهای کارکنان دادگستری و جهاد کشاورزی در مشهد+فیلم