مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 11:552021-01-20بين الملل

تلاش بن سلمان برای تصاحب اموال شاهزادگان به بهانه مبارزه با فساد


منابعی در داخل خاندان پادشاهی سعودی گفتند که محمد بن سلمان در تلاش است تا «محمد بن نایف» ولی عهد برکنار شده را برای واگذاری اموال تحت فشار بگذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابعی در داخل خاندان سعودی گفتند که محمد بن سلمان می خواهد تمامی اموال و دارایی های محمد بن نایف ولی عهد سابق را بالا بکشد.

به نوشته وبسایت ویکیلیکس سعودی، این منابع گفتند که بن سلمان تحت پوشش مبارزه با فساد سعی دارد اموال و ساختمان های ولی عهد سابق را که از 10 ماه گذشته در بازداشت به سر می برد، از آن خود کند و او را تهدید کرده است که در صورت عدم موافقت با واگذاری اموالش، او را همچنان در زندان انفرادی نگه خواهد داشت.

علی رغم اینکه بن نایف در وضعیت بد جسمانی به سر می برد.

کمیته تحقیقات پارلمانی انگلیس در اواخر ماه گذشته میلادی در گزارشی از وخامت حال محمد بن نایف ولی عهد سابق سعودی در زندان خبر داد و اعلام کرد که از ابتدای بازداشت، او در سلول انفرادی نگهداری می شود و شرایط پزشکی وی وخیم است و بخش زیادی از وزن خود را از دست داده و بدون کمک دیگران توانایی راه رفتن ندارد.

تصاحب اموال شاهزادگان پیش از این نیز بارها در عربستان سعودی به بهانه مبارزه با تروریسم اتفاق افتاده است که بارزترین آن ماجرای هتل ریتزکارلتون در آبان سال 1396 بود که دهها شاهز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش بن سلمان برای تصاحب اموال شاهزادگان به بهانه مبارزه با فساد

تلاش بن سلمان برای تصاحب اموال شاهزادگان به بهانه مبارزه با فساد