مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 11:452021-01-20پزشكي

نظر مساعد برای ایجاد کارخانه استحصال دارو از مواد مخدر در کرمان


معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به نظر مساعد مسئولان برای راه اندازی کارخانه استحصال دارو از مواد مخدر در کرمان گفت: این اقدام باعث رونق داروسازی و اشتغالزایی در منطقه می شود.

- علی اسدی پور در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص احداث کارخانه تبدیل مواد مخدر به دارو در کرمان اظهار کرد: با راه اندازی این کارخانه در استان شاهد رونق داروسازی و اشتغالزایی در منطقه خواهیم بود و حداقل بیش از 100 نفر به صورت مستقیم مشغول به کار خواهند شد.

وی ادامه داد: در این زمینه موافقت های اولیه توسط معاونت غذا و دارو صادر شده است و در ادامه جلسه ای که با همین موضوع گرفته خواهد شد، ان شالله موافقت های مسئولان استانی نیز اخذ خواهد شد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمان تصریح کرد: مکان کارخانه تبدیل مواد مخدر به دارو نیز مشخص شده است که البته با انجام یکسری اقدامات اشکالات جزیی مکان نیز برطرف می شود.

وی اظهار کرد: درخصوص راه اندازی این طرح همه مسئولان استانی نظر موافق دارند و از طرف دیگر فرد سرمایه گذاری که در کارخانه تبدیل مواد مخدر به دارو سرمایه گذاری کرده است، دارای بنیه مالی خوبی است و در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد.

گفتنی است که احداث کارخانه تبدیل مواد مخدر به دارو در کرمان از مصوبات سفر رییس جمهور به کرمان در سال 95 است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر مساعد برای ایجاد کارخانه استحصال دارو از مواد مخدر در کرمان

نظر مساعد برای ایجاد کارخانه استحصال دارو از مواد مخدر در کرمان