مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 11:452021-01-20سياسي

از حاشیه پردازی و گله گذاری در مسیر مبارزه با کرونا اجتناب شود


استاندار قم با تصریح بر این که اکنون و در مبارزه با کرونا، شکایت و گلایه و پرداختن به حاشیه ها بی معنی است گفت: الآن باید فقط نتیجه نهایی را که همان غلبه بر کرونا و تأمین سلامتی مردم است دنبال کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز و در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با بیان این که امروز تمام جهان فارغ از هر نوع دین، ملیّت، زبان و نژاد، با ابربحرانی به نام آن را دنبال کرد و سبب شد تا کشور در برابر هجوم این بیماری به داخل هوشیار و آگاه شود.

سرمست با تأکید بر این که در شرایط فعلی باید از هر گونه حاشیه پردازی و گله گذاری اجتناب شود بیان داشت: باید نتیجه بازی را دنبال کنیم، چراکه برای هر نوع تحلیل، تفسیر، ارزیابی یا یافتن نقاط ضعف در راستای غلبه بر این بیماری، فرصت های زیادی در آینده وجود خواهد داشت و می توان پاسخگو بود، در عین حال که اگر این پاسخگویی در دنیا فراهم نشود، همه باید در آخرت پاسخگوی اعمال و رفتار خود باشیم.

وی تصریح کرد: اکنون فرصت پرداختن به مسائل حاشیه ای نیست، بلکه بحث بر این است که اجازه ندهیم موج چهارم کووید19 اتفاق بیفتد تا بتوانیم به سمت شرایط سفید و سبز حرکت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از حاشیه پردازی و گله گذاری در مسیر مبارزه با کرونا اجتناب شود

از حاشیه پردازی و گله گذاری در مسیر مبارزه با کرونا اجتناب شود