مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 11:402021-01-20اقتصادي

معاون وزیر راه: عوارض صدور پروانه در بافت فرسوده رایگان شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از شرکت بازآفرینی شهری، مهدی عبوری در حاشیه بازدید از پروژه های بازآفرینی شهری کاشان با بیان اینکه 350 محله در کشور در حال بازآفرینی است، - مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری گفت: 100 درصد هزینه صدور پروانه در بافت های فرسوده برای متقاضیان رایگان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از شرکت بازآفرینی شهری، مهدی عبوری در حاشیه بازدید از پروژه های بازآفرینی شهری کاشان با بیان اینکه 350 محله در کشور در حال بازآفرینی است، گفت: احداث مدرسه، کلانتری و فضای ورزشی جزو پروژه های در دست اقدام در کاشان است.

وی همچنین از پردیسی که توسط شهرداری کاشان در محله کوی مفتح در دست ساخت است، نیز بازدید کرد و گفت: برای اتمام این پروژه کمک های لازم انجام خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: اکنون 614 پروژه در زمینه بافت فرسوده و سکونتگاه های غیررسمی در کل کشور در دست احداث است و تمام تلاش ما این است که با تخصیص اعتبارات تا پایان دولت دوازدهم این پروژه ها را تحویل دهیم.

وی با بیان اینکه برای نوسازی خانه ها در بافت های فرسوده 100 هزار فقره تسهیلات تبصره ای به صورت خود مالکی در نظر گرفته شده که بعد از معرفی متقاضیان از سوی وزارت راه و شهرسازی به بانک تخصصی بخش مسکن، قابلیت دریافت دارد، تصر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر راه: عوارض صدور پروانه در بافت فرسوده رایگان شد

معاون وزیر راه: عوارض صدور پروانه در بافت فرسوده رایگان شد